Thursday, January 20, 2011

Crònica:L’Obra de Grease

2nd d’ESO de l’Escola Vedruna Àngels estan preparant l’obra de Grease

Els alumnes de 2n d’ESO de l’Escola Vedruna Àngels ,estan preparant l’obra de Grease . He anat en sala on practica l’obra de Grease i he vist moltes coses. Be aquesta teatre és molt bonic per què saben els coreografies  i també saben de memòria els guions. I també he vist com imiten els actors de la pel·lícula de Grease.
Faye(Jan)



Faye:Jan
Quien són les teves amigues? Marisa(Rizzo), Ann(Marty) i Maria(Frenchy).
Bé les amigues de la Faye(Jan) tenen un grup què és diu Pink Ladies y la jan es el rar del grup.
Tens Novi? Si, el David(Putzie)
T’agrada aquesta obra?Perquè? Si,perquè tinc més contacte amb els amics.

                   
Estibalitz : Sandy                   
Estibalitz(Sandy)
Quin són les teves amigues? Bé en el principi de l’obra no tinc amigues però després la Marisa(Frenchy) li fica a les grup de les Pink Ladies què son(Marisa(Rizzo), Ann(Marty), Maria(Frenchy) i Faye(Jan).
La Sandy és una noia molt femení,tímida bona no fuma no beu alcohòlica.
Tens Novi? Si , el Adria(Zuko).
Bé a l'estiu estava amb el Zuko i després van tornar ser parella.




Thursday, December 9, 2010

Conte de Nadal

 L’arbre de Nadal
Havia una vegada una noia que es deia Anna que havia vist un arbre de Nadal pel carrer i  la noia volia agafar l’arbre però la seva mare li va dir que l’arbre era una escombraria. Després ella i la seva mare van anar a casa de la seva àvia. Llavors, no sabien que  l’arbre tenia màgia. Quan la  seva mare i l’Anna ja estaven a casa de la seva àvia, la noia volia agafar l’arbre per això va pensar en escapar-se de casa de la seva àvia per agafar l’arbre de Nadal.
 Aleshores, va arribar  a la plaça on estava aquell arbre. L’Anna va intentar agafar-lo però no va poder ja que pesava massa. En aquell moment , la seva mare li estava buscant per tot arreu, però no la trobava i va començar a plorar. Quan la noia estava fent força per aixecar l’arbre, aquest va començar a flotar i seguidament va volar amb la noia. Llavors la noia la pensava que estava somiat. Després l’arbre estava parlen. L’Anna estava mirant a tot arreu quin estava parlant, quan l’arbre diu” Anna soc jo l’arbre” , doncs l’Anna a emocionat com la cara sorpresa.
-L’arbre: Anna vols anar al cel?
-L’Anna: I com...si jo no tinc ales per volar!!!
-L’arbre: agafar les meves fulles i apreta-les molt fort.
Quan estava volant l’Anna va veure la seva mare pel carrer, però la va veure plorant i va baixar. Després la seva mare va deixar de plorar quan va veure amb sorpresa la seva filla baixant. Llavors, la mare de l’Anna va deixar que se’l quedessin per això l’Anna va estar molt contenta i finalment es van anar a casa molt felices amb l’arbre.


Monday, November 8, 2010

Els adolescents i les xarxes socials

Les xarxes socials, amb més avantatges que inconvenients, que  representen en  una revolució de la comunicació entre els més joves.
Què fa el meu fill adolescent tota la vesprada davant de l’ordinador?
El més comú és mantenir la comunicació que ha iniciat a migdia al pati d'escola, en una manera diferent. La relació en les xarxes socials no és tan intensa en el pla físic com en el presencial què com es poden veure, però no tocar. I encara que ofereix centenars de maneres de comunicar-se sense la necessitat física de veure en  cara a cara són vídeo, àudio, veu, imatge, text, jocs... Aquesta fórmula no és exclusiva per als amics d'escola hi ha milers d'adolescents més de tots els racons del món a Internet amb qui poden establir aquest tipus de relacions virtuals. Per a l'adolescent, la xarxa social és una prolongació del seu món, del grup on se sent comprès i amb el qual s'identifica.


Per què els interessa tant?
Perquè el primer objectiu de l'adolescent quan entra en un d'aquests serveis i s'hi inscriu és conformar la seua pàgina personal i crear així la seva identitat virtual. En aquesta pàgina penjarà fotografies amb la seva imatge i amb els seus amics, inclourà els vídeos que li agraden, els enllaços als seus llocs de la xarxa favorits, les cançons que més escolta i explicarà les seves experiències i pensaments. A partir d'aquí, es trobarà amb amics virtuals amb qui interactuarà i ampliarà el seu aspecte comunicatiu.


Són perillosos aquests llocs?
Doncs què encara que s'han donat alguns casos en què les xarxes juvenils s'han utilitzat amb fins deshonests per part d'adults, aquests han sigut molt minoritaris. A més, aquests serveis tenen un control estricte de la privacitat i dels continguts que s'hi publiquen per evitar que s'hi exposen missatges perniciosos o que vulneren els drets del menor. Els límits d'edat, els botons d'avís de continguts molestes i les clàusules de responsabilitat hi són freqüents.
Les xarxes més importants.

Les quatre xarxes socials que es detallen a continuació són molt semblants en objectius i usos; no així en les estratègies per a defensar-se de les intromissions molestes o il·legals.
Hi ha quatres xarxes socials què són: Live Spaces, MySpace, Facebook i Tuenti.

Presentacio Projecte Grup Catalunya Central

Wednesday, November 3, 2010

Step Up 3D


Director: Jon Chu
Gènere: Pel·lícula de dansa
Any: 6 August ,2010
Actors: Rick Malambri, Adam Sevani, Sharni Vinson, i Alyson Stoner.
Guionistes: Amy Andelson i Emily Meyer
País: Estats Units
Productors: Patrick Wachsberger, Erik Feig, Adam Andeleson i Jennifer Gibgot.

Rick Malambri i Sharni Vinson
El step up 3D és una pel·lícula de dansa que a escrit per Amy Andelson i Emily Meyer i esta dirigit per step up 2. El Tercer install ment de step up de trilogia, i el primer esta disparat en 3D. La pel·lícula esta segueix amb Moose i Camille Gage, mentre es dirigeixen a universitat en Nova York, l’anterior que en majoria en enginyeria  elèctrica després de prometre de la seva mare que ja no ballaria. Van reunió Luke i la seva cas de tripulació de un ball dels pirates i més a la tarda el equip de step up, van competir en el món en una competició de un ball de la Melmelada contra els seus rivals.

'Step Up 3D' Trailer HD